سلام
به نظر من مفهوم کلی خطر قرمز و شناختن اون و نزدیکی و دوری از اون خیلی مهمه
شاید همه زندگی اجرایی ما این باشه که این خطوط رو بشناسیم و ازش دور و یا بهش نزدیک بشیم.
به نظر من به صورت کلی ما بین دو خط قرمز هستیم. خط قرمز عرضه و یا اجرا و یا سرویس دهی و خط قرمز تقاضا و یا انتظارات و قول ها
نه باید بگذاریم که از خط قرمز تقاضا رد شیم و بی توجهی کنیم به خواسته ها و نه باید بگذاریم که تعلل سبب عبور از خطوط قرمز سرویس دهی بشه
به نظرم به صورت کلی نمیشه این حرف رو شفاف کرد و باید مدتی بگذره و طی مثال هایی منظور خودمو ارائه بدم